اس ام اس تبریک تولد
...:::SmS:::...
SmS با انواع موضوع ها
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.در این سایت هر اس ام اس خواستید پیدا کنید.مطمئن باشید که در هیج سایت دیگری این همه اس ام اس با موضوعات جدید و متنوع پیدا نمی کنید. اگر پیدا کردید...!

پيوندها
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رمزهای بازی و آدرس sms-h.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 87
بازدید کل : 12752
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
حسام

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:sms تبریک تولد,اس ام اس تبریک تولد, :: 21:16 :: نويسنده : حسام

1)      در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست...تولدت مبارک

 

2)      تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست، به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک می گویم...تولدت آذین زندگی ام باد

 

3)      روز تولدت آغاز سفر زیبا پرهیجان دور خورشید در 365 است روز خیلی مواظب باش و سعی کن بهت خوش بگذره...تولدت مبارک

 

4)      زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست و قشنگ ترین لحظه لحظه روییدن توست سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک می گویم...

 

5)      دوست عزیزم

به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان دلم خندید، تنها برای تو که اولین و آخرین حکایت بی انتهای دوستی هستی می نویسم که به یادت هستم و هزاران شاخه گل مریم را در روز تولدت تقدیمت می کنم...تولدت مبارک

 

6)      پدر عزیزمان

ما با هر تبسمت هزاران بار می شکفیم و با هر تپش قلبمان هزار بار نامت را می خوانیم اگر بر روی زمین تنهاییم، ولی مثل ماه نگاهمان می کنی

ما بر وجود نازنینت سجده شکر می گذاریم...تولدت مبارک(فرزندانت)

 

7)      مادر مهربانم

الهی جاده زندگیت هموار،آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و ذلال باشد و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی...تولدت مبارک

 

8)      روز میلاد روز آفرینش است و بهترین روز خدا، روز میلاد تو آفرینش است و بهترین هدیه برای قلب تنهای من است.روز میلادت را با 20 شاخه گل سرخ تبریک می گویم

 

9)      همسر عزیزم

تا دیروز تو نبودی ولی حس بودنت به من شوق زیستن بخشیده، به دنیا آمدی و دنیای من شدی و بهترین صدا تپش قلب توست و بودنت تنها دلیل بودنم. به جای شمع، غمت هایت را به آتش می کشم و هدیه ام قلبی است کوچک...تولدت مبارک(همسرت)

 

10)  (نام همسر)جان تنها مونسم،یک باغ گل شقایق تقدیم به توکه بهترینی،(روز تولد)...سالروز تولدت مبارک

 

11)  برادر عزیزتر از جانم

وقتی به دنیا آمدی خداوند با تمام عظمتش به زمین لبخند زد و بهار را به یمن حضورت به ما بخشید...عزیزم تولد مبارک

 

12)  (نام همسر)جان

با وجودپر مهر و نگاه گرممت دنیایی ازپاکی، صداقت و صمیمیت را برایم به ارمغان آوردی برای توصیف مهربانیت واژه ها یاری نمی کند. تا ابد به تو وفادار خواهم ماند سالروز شکفتن گل وجودت را عاشقانه تبریک می گویم.

 

13)  (نام همسر)عزیزم

همیشه برقرار باش تا بی قرار نباشی چرا که درتمام لحظه های سخت و مشکلاتزندگی،تو تنها تکیه گاه من هستی. دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک می گویم...

 

جدیدترین اس ام اس های تبریک تولد عزیزتر از جانم می خواستم می خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست

 

دوستت دارم.تولدت مبارک

14)  خوشبختی من در بودن با توست و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات وصال قلبم نشاندی زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو، بهترین عشق دنیا...تولدت مبارک

 

15)  تولدت آغاز زیباییهاست هزاران گل یاس سپید تقدیمت می کنم.به پاس تمام خوبیهایت، بهترینها رابرایت آرزو می کنم...تولدت مبارک

 اگر اس ام اسی در این موضوع دارید در قسمت نظر بدهید بنویسید تا با نام خودتان در وبلاگ قرار دهم.

یادت نره نظر بدی جیگر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: